دانش‌بنیان| سامانه جامع مدیریتی به یاری سازمان‌ها آمد

دانش‌بنیان| سامانه جامع مدیریتی به یاری سازمان‌ها آمد


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 87114
یک شرکت دانش‌بنیان توانست با محصول نرم افزاری ایرانی‌ساخت، مدیریت سازمانی را تسهیل کرد.

محسن شجری مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پاژداده پردازان سپند آسا با اشاره به این‌که سامانه جامع نرم افزاری ایران‌ساخت، به مدیریت سازمانی کمک کرده است، ادامه داد: هر سازمانی برای تسهیل در روند کارهای اداری و توسعه فعالیت‌هخای خود نیازمند سامانه‌ای مدیریتی است. نیازی که تلاش کردیم تا آن را متناسب با نیازهای بومی سازمان‌ها و با نرم‌افزاری جامع و ایران‌ساخت، تامین کنیم.

 

این شرکت دانش‌بنیان در زمینه تولید سامانه‌ها و نرم‌افزارهای ویژه مدیریت و مهندسی فعالیت دارد. یکی از سامانه‌های تولید شده در این شرکت، مجموعه نرم‌افزاری جامع CPR است. هر سازمان، شرکت و نهادی که مجموعه پرسنل آن بر 40 تا 50 نفر بالغ شود، روش مدیریت در آن نیازمند، کمک‌های فناورانه است. سیستم جامع CPR به مدیران این مجموعه‌ها کمک می‌کند تا کلیه عملیات‌های ادارای، صنعتی، مالی و تولیدی را به شکلی بهینه‌تر مدیریت کنند.

 

همه حوزه‌ها اعم از ورود و خروج کارکنان، مکاتبات اداری و محاسبات و فرایندهای مالی در این سامانه قابل مدیریت است. همچنین مدیران می‌توانند با استفاده از این مجموعه نرم‌افزاری، فعالیت پرسنل خود را رصد کنند و از چگونگی انجام کارها مطلع شوند. به گفته مدیران این شرکت دانش‌بنیان، سامانه CPR به ویژه در دوره همه گیری ویرووس کووید_19 توانست، امکان مدیریت از راه دور را برای مدیران شرکت‌های بزرگ صنعتی فراهم آورد. علاوه بر این، این سامانه برای مدیرانی که از نظر جغرافیای پراکنده هستند، امکان هماهنگی و همکاری فشرده را فراهم می‌کند.

 

این شرکت دانش‌بنیان توانسته است در زمینه سازمان‌ها و نیروگاه‌های فعال در حوزه تولید برق، به تخصص کامل برسد  برای آنها سامانه‌های مدیریت فرایند تولید کند. پرتال این سامانه تحت وب است و امکان دسترسی به آن از هر نقطه‌ای از جهان فراهم است. با توجه به مسافرت مدیران، چنین سامانه‌های امکان پیوستگی مدیریتی بیش‌تری را برای سازمان‌های صنعتی مختلف فراهم می‌کنند.  

محسن شجری مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پاژداده پردازان سپند آسا در اینباره گفت: پیشرفت صنایع  و تولید در کشور تنها به واسطه خطوط تولید مدرن و تجهیزات به روز صورت نمی‌گیرد، بلکه عوامل مختلف دیگری در این بین، حیاتی هستند. از جمله پیش‌نیازهای مهم برای رشد نهادها، سازمان‌ها و صنایع مختلف، وجود یک بستر نرم‌افزاری کارآمد است. در این زمینه صدها شرکت با حمایت معانت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تشکیل شده است. ما نیز با استفاده از این بسته‌های حمایتی تلاش کرده‌ایم تا زمینه کاری خود را گسترش دهیم.

 

مرکز ارتباطات و اطلاع‌ رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری

#

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
دانش‌بنیان| فرآیندها در کسب‌وکارهای خرد را سامانه‌ای بومی مدیریت کرد
دانش‌بنیان| فرآیندها در کسب‌وکارهای خرد را سامانه‌ای بومی مدیریت کرد
01/03/10 - 16:02
یک سامانه دانش‌بنیان با 430 ویژگی توانسته است خواسته سازمان‌ها را برآورده کند
یک سامانه دانش‌بنیان با 430 ویژگی توانسته است خواسته سازمان‌ها را برآورده کند
00/06/24 - 08:57
نرم‌افزار خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات به سازمان‌ها رسید تا کارایی افزایش ‌یابد
نرم‌افزار خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات به سازمان‌ها رسید تا کارایی افزایش ‌یابد
99/12/17 - 15:03
بیشتر بخوانیم